USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
1. Onko mahdollista huonekaluja nähdä paikan päällä?
www.Pood24.fi on nettikauppa, mikä perustuu verkkomyynille ja sen takia tuotteet eivät ole paikan päällä nähtävissä. Palvelemme Teitä sekä puhelimitse että sähköpostitse.
2. Oletteko itse huonekalujen valmistaja?
Pood24.fi ei itse valmista huonekaluja. Me teemme yhteistyötä suoraan valmistajien kanssa jotta pystymme takaamaan meidän asiakkaille parhaan yhteistyön lopputuloksen.
3. Onko mahdollista valita myös muita värivaihtoehtoja?
Tarjoamme ainoastaan verkkosivulla saatavilla olevia väri ratkaisuja. Väriä pystyy vaihtamaan oikealla tuotevalikoimasta. Jos tuotevalikoimasta ei löytyy muita värien vaihtoehtoja niin tuote myydään ainostaan kyseessä värissä.
4. Onko mahdollista tilata huonekaluja myös eri mitoissa?
Me emme valmista huonekaluja erikoistilauksilla. Pystymme tarjoamaan huonekaluja ainoastaan näissä mitoissa mitkä löytyvät meidän verkkosivulla.
5. Onko mahdollista muokata keittiökaappien ratkaisuja?
Pystymme tarjoamaan mahdollisuutta tilaamaan lisää kaappeja.
6. Suunnitteletteko myös keittiöjärjestelmiä?
Kyllä, pystymme auttamaan teitä valitsemaan keittiökaapit mitkä sopisi parhaiten Teidän keittiöön. Lähettäkää meille omat toiveet sähköpostilla ja me yritetään löytää Teille paras ratkaisu.
7. Mitkä kulut lisääntyvät huonekalujen hinnoille?
Verkkosivulla ilmoitetut hinnat ovat lopullisia.
8. Ovatko tuotteet heti saatavilla?
Etusivun tuotevalikoimasta löytyy pikavalikko "HETI SAATAVILLA" olevat tuotteet. Nämä tuotteet ovat heti varastossa ja näiden arvioitu toimitusaika on yhdestä viiteen (1-5) arkipäivää. Lisäksi tietyt pienemmät tuotteet tulevat meidän välivarastosta ja näiden arvioitu toimitusaika on noin 7 päivää. Jos tuotteen toimitusaika on 30-60 päivää niin nämä täytyy tilata erikseen.
9. Mikä on tuotteiden takuuaika?
Meidän tuotteilla on tuottajan takuu 2 vuotta. Mikäli takuuaikana tuotteille jotain tapahtuu niin olkaa meidän yhteydessä ja autamme mielelämme teitä asiassa eteenpäin.
10. Mikä on tuotteiden toimitusaika?
Jokaiselle tuotteelle on oma toimitusaika. Toimitusajat löytyy jokaisen tuotteen tuotesivulla.
11. Mitkä ovat maksutavat?
Voit maksaa ostoksesi verkkopankilla, käteisellä Postin kuljettajalle tai osamaksulla.
12. Onko tavaran toimitus ilmainen?
Ei, mutta toimituskulut ovat tosi edullisia koko Suomessa.
13. Miten tilataan verkkokaupasta?
Etsi haluamasi tuote selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikon kautta. Kun olet tyytyväinen, lisää tuote ostoskoriin ja jatkaa eteenpäin kassalle. Mikäli tilauksen tekeminen ei onnistuu niin otetaan tilauksia vastaan myös puhelimitse.
14. Onko mahdollista tehdä tilaus yrityksen nimellä?
Kyllä, tilausta tehdessä laittakaa yrityksen maksutiedot.
15. Miten tehdään tilauksen peruutus?
Peruuttamiseksi tilaus olkaa yhteydessä meidän asiakaspalveluun puhelimitse tai lähettämällä sähköpostiviesti osoitteseen info@Pood24.fi
16. Milloin toimitukset toimitetaan?
Toimitamme tilaukset arkipäivinä reitin mukaan. Olemme asiakkaan yhteydessä edellisenä arkipäivänä ennen kuljetuksen saapumista varmistamalla asiakkaalta hänelle sopiva kellonaika.
17. Miten toimin jos havaitsen viallisen tuotten?
Viallisen tuotteen havainnon jälkeen olkaa meihin mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostilla osoitteseen info@Pood24.fi. Kuvakaa tilannetta, miten viallisen tuotteen löysitte. Tärkeä olisi myös lähettää valokuva meille viallisesta tuotteesta. Heti kun ollaan sähköpostiviesti ja tilanne käsitelty, olemme Teihin yhteydessä ja tarjoamme ratkaisun tilanteeseen. Yleensä viallinen tuote joko korvataan tai tarjotaan alennusta.